Izletištu Natrural Žumberak treće mjesto i godišnja nagrada "Simply the best" za iznimnu kvalitetu pripreme i ponude tradicijskih jela, inovativno oblikovanje sadržaja usmjerenih na edukaciju i promicanje aktivnog odmora.
Interaktivna virtualna šetnja vinskim cestama, detaljna karta vinara i cesta web stranica sa svim informacijama o vinarima i vinskoj ponudi Zeline, Jastrebarskog i Samobora novi su alati koji turisti, stanovnici i svi drugi posjetitelji imaju na raspolaganju pri istraživanju omiljenih vinskih destinacija.
Na samoborskoj Etno farmi Mirnovec u petak, 26. studenog, predstavljen je projekt Gourmet Turizam, koji je nastao udruživanjem turističkih zajednica iz Svetog Ivana Zeline, Jastrebarskog i Samobora. Projekt se provodi uz podršku Turističke zajednice Zagrebačke županije, a udruživanje je odobrilo Ministarstvo turizma i sporta.
Predstavljen je zajednički slogan projekta “GoWine”, prateća web stranica www.gowine.hr, te tiskana karta s tri vinske ceste kao i WebVR aplikacija interaktivne virtualne šetnje vinskim cestama.
U predstavljanju projekta sudjelovale su direktorice triju turističkih zajednica, zelinske Marinka Zubčić Mubrin, jaskanske Petra Masnec i samoborske Martina Paladina. Kako je pojašnjeno, ideja je povezivanjem već postojećih vinskih cesta prezentirati ih na jasan i jednostavan način kako bi svi zainteresirani lakše dobili uvid u vinsku ponudu naših proizvođača, a vinarima omogućili jednostavniju prodaju na kućnom pragu. Iz tog razloga osmišljena je web stranica koja na jednom mjestu predstavlja zelinsku, jaskansku i samoborsku ponudu, uz prateću interaktivnu kartu i vitrualne šetnje. Tiskana je i karta koja će biti distribuirana po info centrima i lokalima.
S obzirom da je ovo tek prva faza projekta, najavljeno je da se će projekt širiti s ciljem objedinjavanja gastro, ali i općenite turističke ponude, pa su već u planu, nakon “GoWine”, “GoFood”, “GoBike” i tako dalje.
– Naše tri turističke zajednice prihvatile su incijativu Ministarstva turizma i udružile se projektno na temu gourmet. Imali smo zajednički proizvod, naše vinske ceste od kojih smo krenuli graditi ovaj projekt. Naravno, promocija vinskih cesta nastavit će se i dalje kroz niz drugih aktivnosti, ali ne smijemo zaboraviti niti uključenje naših samoborskih gastro proizvoda i proizvođača u gourmet stranu priče jer su i oni vrlo bitni i jako poznati i zaslužuju svoje mjesto u ovoj promociji u dolazećim fazama. Dakle, u ovoj smo godini krenuli prvo s vinskim cestama da bi projekt nastavili nadograđivati u dolazećem razdoblju – pojasnila je Martina Paladina.
O projektu su govorili i Slavko Stefičar iz Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije Ministarstva turizma, Marko Jovanovac iz tvrtke Symbol koji je osmislio grafički dizajn projekta, Goran Kukovačec iz tvrtke Getim koja je postavila web stranicu, Otokar Crnalić iz tvrtke 360 Provideo koja je bila zadužena za interaktivnu kartu, a o gastro dijelu govorili su Saša Špiranac iz Vinarta i “gastronomad” Rene Bakalović. Dio bogate gastro ponude zelinskog, jaskanskog i samoborskog kraja priredio je za okupljene jedan od najpoznatijih hrvatskih kuhara Tomislav Špiček, a uz lokalna vina uživati se moglo i u proizvodima Bermeta Filipec.
Objavljeno: 26.11.2021.