Izložba radova pristiglih na likovni natječaj za vrtićku djecu i učenike d 1. - 8. razreda osnovnih škola
6. MEĐUNARODNI TRIJENALE AUTOPORTRETA
„Autoportret kao intimni vremeplov“
(trijenalna, žirirana, tematska izložba)
Otvorenje izložbe: petak 18. 10. u 19h
Vrijeme održavanja: 18. 10. – 8. 12. 2024.
Mjesto održavanja: Galerija Prica i Mala dvorana Galerije Prica, POU Samobor
Nositelj i organizator izložbe: Galerija Prica, POU Samobor, Trg Matice hrvatske 6, 10 430 Samobor
Autor koncepcije: Iva Körbler, povjesničarka umjetnosti, likovna kritičarka
Autoportret kao intimni vremeplov
„Tko je to? Ah, vrlo dobro, pustite beskraj da uđe.” (Louis Aragon)
Bez obzira na trendove, tendencije i fenomene u suvremenoj likovnoj produkciji motiv autoportreta još uvijek ne zastarijeva i ne gubi se interes umjetnika za njega. Nevezano uz individualni stil, tehniku i medij stvaranja u nekome će trenutku gotovo svaki umjetnik imati potrebu napraviti neku skicu, crtež, fotografiju ili karikaturalni prikaz svojega lica, makar s time kasnije nikada ne izašli u javnost. Postoji mnogo vrsta autoportreta – tijekom povijesti pa sve do danas – od reprezentativnih, strogo realističkih preslika vlastite fizionomije, emotivno-psiholoških, odnosno formalnih, deskriptivnih prikaza lica, ali i maskiranja svoje fizionomije ili savršeno naslikana hiperrealističkoga i naturalističkog autoportreta. U tim varijantama postoje i otkloni koji mogu ukazivati na trenutačno ili trajnije tjeskobno stanje umjetnika, egzistencijalne, emotivne ili psihološke krize, što je posebice obilježilo autoportrete umjetnika u 20. i 21. stoljeću.
To se nadovezuje na zapažanje kolege Nikole Albanežea s prethodnoga, 5. trijenala autoportreta, kad je ustvrdio da „činjenica kako prikazivanje sebe nije zasnovano samo na mimesisu, da nije tek dostizanje sličnosti – kako je to zahtijevao Joshua Reynolds ističući potrebu za 'navikom da pravilno crtamo ono što vidimo', kao jedinom ispravnom metodom – već može biti prikriveno različitim travestijama: stilizacijama, groteskama ili doslovnim maskama”.
Ako se, dakle, svi unisono slažemo oko činjenice (a slažemo se) kako nam stvarnost sve češće postaje psihoemotivno teška i zahtjevna, u toj se manifestaciji stanja otvaraju mogućnosti da putujemo u mašti u neke druge prostore, vremena i kulturološke okvire. To gotovo da postaje svakodnevnim procesom. Pojedinci bježe u prirodu, drugi se bave meditacijom, treći bježe iz gradova na selo i ladanja. Ti se pomaci u egzistencijalnoj tjeskobi mogu trasirati i u tretmanu kako se umjetnici suočavaju sa svojim odrazom: stvarnost je toliko naporna da se moramo „odlijepiti” od nje, makar i u samoći vlastita atelijera ili stana. Tako se, osim klasičnoga psihološkog nijansiranja raspoloženja i stanja u kojima umjetnici vide sebe, autoportret javlja kao spasonosna gesta da se teleportiramo u neko stoljeće, civilizaciju i prostor za koji osjećamo da bismo se tamo mogli najbolje osjećati.
Naše novo lice i ruho (ili staro, prema prisjećanju i prema osobnim uvjerenjima) nije maska, već pokušavanje prepoznavanja nekoga dijela naše osobnosti koja je zaboravljena, potisnuta, odnosno nije vidljiva „na van”. U kojoj bismo se odjeći, kulturi i epohi najpreciznije mogli zamisliti? U kojemu stoljeću ili tisućljeću? U kojoj društvenoj kasti? Okružuje li nas grad, selo na kraju svijeta, pustinja, planine, dvorac, palača, samostan ili svemirski brod i svemirska postaja? Što smo nekada bili po profesiji ili čemu težimo negdje u snovima? Jesmo li negdje u prošlosti zagubili dio sebe ili se tek kompletnima vidimo u bliskoj ili dalekoj budućnosti ljudske civilizacije? Imate li osjećaj da ste trenutno ovdje „u krivome filmu”? Jesmo li sretniji u vraćanju i prisjećanju prošlosti ili čeznemo za budućnošću, ma kakva ona bila? Sve su mogućnosti vlastita preciznoga „pozicioniranja” u novo lice otvorene, stoga mi se, nakon brojnih razgovora s umjetnicima u zadnjih nekoliko godina, nametnula ova varijanta recentnoga tretmana autoportreta.
Iako su dadaisti i nadrealisti u europskoj modernoj umjetnosti započeli takve oblike osobne transformacije i začudnih intelektualno-duhovnih putovanja preko „ogledala čudesnog” (Pierre Mabille), taj se proces može pratiti u kontinuitetu do danas. Kao da moramo bježati i spašavati se, teleportirati u neke druge, možda bolje dimenzije postojanja. Takve će autorske poetike biti bliske i s tzv. slikarstvom snova i fantastičnim slikarstvom, ali će se pojavljivati i u drugim tehnikama i materijalima, od kolaža i fotografije pa sve do skulpture, kasnije videa i kompjutorske grafike.
***
Radovi pristigli na natječaj za 6. trijenale autoportreta vidljivo slijede i razumiju zadanu temu koncepcije, štoviše svojom su brojnošću i kvalitetom razine intimnih studija koje umjetnike prenose u druga vremena, prostore, stoljeća i kulture ugodno iznenadili žiri.
Uz standardno dobre i kvalitetne prikaze vlastita lica na tragu poetskoga realizma/intimizma, ili naturalizma i hiperrealizma, javlja se cijeli niz radova koji nose zamjetan psihološki i emotivni naboj, s laganim egzistencijalističkim natruhama. Pojedini radovi iskazuju jasno osjećaj autora kako i sada doslovce kao da žive između nekoliko dimenzija ili svjetova jer je ova materijalna razina energetski (ne samo doslovce) preteška. Ne treba bježati od činjenice kako u ovome trenutku povijesti svi osjećamo manju ili veću tjeskobu i osjećaj nemoći pred globalnim zbivanjima, što se povratno reflektira i na licima umjetnikâ.
Javljaju se pojedinačno i tzv. aristokratski autoportreti, gdje su si slikarice dale oduška mašti pri vraćanju u živote iz ranijih stoljeća – da tako kažem – a neki su kao astronauti otputovali i u bližu ili daljnju budućnost.
Nije na svim crtežima i slikama prikazan klasični autoportret, ponekad umjetnici nisu prisutni u djelu, već naslovom i apstraktnom redukcijom iskazuju određeni egzistencijalni stav, dok neki čak ostavljaju tragove i u stihovima. Kao posebno kvalitetna i maštovita dionica izdvajaju se radovi u tehnici akvarela, s obzirom na to da ta tehnika općenito izvrsno „hvata” trenutačna raspoloženja i stanja ili i stavove o nečemu što muči umjetnike u toku dana. Tu se očitava i humor ili autoironija, osjećaj bespomoćnosti ili potreba da se metaforički prebaci u neku drugu paralelnu dimenziju. To iskazuju i pojedini radovi u složenim kombiniranim tehnikama, gdje se spajaju dva ili više medija, sve u funkciji toga identičnog prikaza samih sebe: fizički smo ovdje, ali zapravo smo u mislima ili sanjarenjima u nekome drugom vremenu, prostoru, svijetu.
U fotografskim prikazima i video-radovima pojedini autori također se izmještaju iz ove dimenzije stvarnosti i odlaze na neke druge prostore, često postupkom montaže prizora. Neki se fotografijom vraćaju u djetinjstvo, simbolički naglašavajući kako je taj dio života bio najljepši, najčišći i najsigurniji, što je bez dileme na tragu zadane teme ovogodišnje koncepcije.
Radovi u tri dimenzije, odnosno skulptura i mali objekti u kombiniranoj tehnici naglašeno nose element humora ili simboličnih prikaza samih sebe kao pars pro toto, dio za cjelinu. Moglo bi se reći i kako se humorom i sarkazmom umjetnici liječe od stvarnosti, duhovito je komentirajući djelom.
Zanimljivo je primijetiti kako se u jednome broju radova uz prizor umjetnika javlja i motiv neke životinje. Za pojedine je autore životinja njihovo drugo ja, možda i animalni duh ili čuvar, a nekima simbol spiritualne i emotivne slobode, vjernosti i lojalnosti, mnogo veći od drugih hominida s kojima smo okruženi.
Jednako je tako važno naglasiti kako većina umjetnika autoportretom iskazuje jasan stav o tome da je umjetnost njihov važan ili najvažniji dio identiteta, ono preko čega se autentično i autonomno predstavljaju svijetu, svjesni snage umjetničkoga djelovanja koje usprkos općoj apatiji ipak može mijenjati fragmente naše male galaksije. Možda i ne, ali ne odustaje se od statementa kako je umjetničko djelovanje važan dio našega postojanja, što osobno iznimno pozdravljam i podržavam. Naime, motivom autoportreta moguće je iskazati široki dijapazon mikrotema, ubaciti poruke i svjetonazorske odrednice koje imaju snažan egzistencijalni okvir i potpis. Autoportret kao manifest umjetnika, zašto ne?
Prateća mala izložba ovogodišnjega trijenala izbor je djela s temom autoportreta iz zbirke Roglić. Dvije slike istaknutoga hrvatskog slikara Marijana Trepšea (1897. – 1964.) izvrsni su primjeri autoportreta. Tema autoportreta inače je bila dosta zastupljena i apostrofirana u njegovu opusu tijekom nekoliko desetljeća, i na tim studijama vlastita lica možemo jasno pratiti slikareve mijene stila – od ekspresionizma, preko sezanizma te klasicističke stilizacije i magičnoga realizma, gdje se mijenja tonska paleta i kromatska skala, ali i volumensko oblikovanje. „Autoportret” (između 1926. i 1928.?), u toplim smeđe-crvenkasto-žutim nijansama, s finim sjenčanjem lica primjer je različitih stilskih utjecaja, gdje se autor lagano približava konceptu magičnoga realizma. Drugo djelo iz zbirke, „Muškarac i žena” (1928.), varijanta je njegove druge značajne slike toga perioda, „Autoportreta sa suprugom” (1928.). U toj verziji slike iz zbirke Roglić Trepše slika lica, tijela i odjeću mekšom modelacijom, s mnogo više toplijega tonskog sjenčanja, uz promijenjene detalje gesta i stava svojih i supruginih ruku.
Dva autoportreta makarskoga slikara Antuna Gojaka (1907. – 1986.), u poslijeratnoj realističkoj inačici prikaza lica gdje postoji stanovita redukcija detalja, posebice u djelu gdje slikar sebe prikazuje već u zrelijim godinama, studije su starijega muškog lica na kojemu su već utisnuti tragovi života. Međutim, iz konteksta na slici, scenografije i odjeće slikara, kao i odabira boja, jasno je kako živi uz more, iako su detalji na slikama dosta škrti i reducirani.
Hrvatski kipari iz prve polovice 20. stoljeća – ali i druge polovice, podjednako –nisu često posezali za temom autoportreta, i broj je takvih djela u skulpturi prilično malen. U našoj je povijesti umjetnosti prve polovice 20. stoljeća poznato kako je autoportret kipara Ivana Meštrovića (1883. – 1962.), pod naslovom „Autoportret (Čovjek koji piše)” iz 1925. godine jedno od najranijih djela te vrste. Kritika je već pred više od pola stoljeća zamijetila kako „karakteristična širina herojske geste i zamah nadilaze psihološki sadržaj djela”, no s time se danas možda i ne bismo složili.
Umjetnik ima mrk, vrlo ozbiljan izraz lica, gotovo u grimasi, duboko koncentriran na radnju pisanja i sadržaj koji zapisuje. Vanjski svijet za njega ne postoji. Postoji određena samotnjačka, kontemplativna dimenzija te skulpture koja je još za umjetnikova života bila međunarodno prezentirana i poznata. Kipar kao da se podtemom pisanja i tretmanom volumena djela izolirao od svoje okoline. Cijela kompozicija volumena iznimno je skladno oblikovana kao cjelina u kojoj su anatomski detalji tijela (okret glave, nejednako spuštena ramena, pozicija ruku i šaka, savinute noge) usklađeni u gotovo ovalno sabijenoj, kompaktnoj kompoziciji volumena skulpture, što pridonosi dojmu kontemplacije i izolacije.
Rad na autoportretu krajnje je introspektivan čin, kad i najekstrovertiraniji umjetnik biva dramatično suočen sa samim sobom; u trenucima samoanalize, poniranja do nekih razina svojih emocija i psiholoških stanja koja inače možda želimo zanijekati ili proći lako kroz njih kao da ne postoje… dakle, svaki je autoportret čin izvjesne hrabrosti.
Iva Körbler
Lucija Agić „Izgubljena“, 2023., kombinirana tehnika / papir, 29,7 cm x 42 cm
Laslo Antal „Autoportret s infekcijom lijevog oka“, 2023., ulje, akril, ugljen, papir / papir, 36 x 28 cm
Laslo Antal „Uz jutarnji čaj (autoportret)“, 2023., ulje, akril, ugljen, papir / papir, 36 x 28 cm
Kristina Antolić „Autoportret u procjepu Renesanse i Dade, hommage Pieru i Hannah /1“, 2024., digitalni tisak / papir, 60 x 45 cm
Đorđe Arnaut „Sve nešto tako iznenada (sirova koža)“, 2024., digitalni tisak / foreks, 50 x 50 cm
Vendi Babeli „Terakolaž“, 2024., keramika, terakota, fotografije / ??, 27 x 27,8 cm
Elvis Berton „Autoportret 2024“, 2024., akril, sprej i otisak valjkom / platno, 92 x 70 cm
Davorka Borić „Moje drugo“, 2022., glina, drvo, 20 x 40 x 40 cm
Miljenko Brezak „Dvostruki autoportretni triptih 26.08.2024.“, 2024., kolaž, fotografija, 33,87 x 18,58 cm
Natalia Brezina „Moje jutro“, 2022., akril / platno, 80 x 40 cm
Brut Carniollus „Mates from the hood“, 2024., digitalni print / platno, 80 x 80 cm
Maja Cipek „Selfie trenutka transformacije u svijet Mentalnog vrta“, 2024., olovka, akvarel, POSCA flomaster / papir, 37 x 52 cm
Antonia Čačić „Autoportret““, 2024., akvarel / papir, 28 x 21 cm
Vukašin Delević „Čovjek i mačka“, 2022., analogna fotografija / papir, 27 x 40cm
Sonja Dizdar „Trenutak kad sam si bila lijepa“, 2024., kaširana fotografija / puzzle, 29 x 40 cm
Branimir Dorotić „Suputnici“, 2024., kombinirana tehnika / platno, 60 x 90 cm
Tina Drčar „Vjetar u kosi (Balkanska duša)“, 2024., akril, drybrush, pozlata / platno, 30 x 40 cm
Zoran Durbić „Autoportret 2“, 2024., keramika, metal ( željezo), 155 x 44 x 20 cm
Iva Fištek „Atena“, 2024., petrinjska glina, 10 x 2,5 cm
Iva Fištek „Sumeranin u molitvi“, 2024., raku, 9,5 x 3 cm
Robert Gojević „Kameni oblaci“, 2024., fotografija (cijanotipija) / kamen, 15 x 26 x 35 cm
Jelena Grgić „Emotivci“, 2023., kombinirana tehnika / papir, 70 x 77 cm
Ana Grubić „Kakav dan'“, 2022., akvarel / papir, 50 x 70 cm
Igor Gustini „Autoportret iz budućnosti“, 2024., flomaster i olovka / papir, 24 x 18 cm
Hana Hanak „Zarobljena u laptopu“, 2022., kombinirana tehnika / papir, 70 x 50 cm
Sandra Heinz „In between I“, 2024., fotografija / platno, 60 x 45 cm
Jadranka Hodanić „Sobe s pogledom“, 2024., digitalni kolaž / papir, 60 x 60 cm
Martin Hrastić „Autoportret“, 2024., akril / kartonska ljepenka, 24 x 18 cm
Jadranka Ivaniš Yaya „Ispod površine“, 2024., kombinirana tehnika / papir, 41 x 33 cm
Marijan Jakubin „Autoportret 1971. – 2021.“, 2022., ulje na paleti, kist, etnografski okvir iz Podravine, 66 x 53 cm
Iva Japec „Opora (autoportret)“, 2024., terakota, 26 x 17 x 15 cm
Ana Paula Jelić „Prvorođena“, 2024., umjetna koža, poliesterski konac, kosa, 21 x 10,5 cm
Lara Ješe „Melodija koja je ubila staru kravu“, 2023., lubanja, punjena ptica i bluetooth slušalice, 50 x 25 x 20 cm
Lara Ješe „Pobjeda“, 2024., ulje, 22 karatno zlato, vez, konac, satensko cvijeće / platno, 50 x 40 cm
Barbara Jugovac „Bljesak“, 2024., vez / foto papir, 29,7 x 42 cm
Dominique Jurić „Plavuša“, 2024., vareno željezo, olovo, staklo, vitraj, 46 x 20 x 20 cm
Antonija Jurković „Biti u 1%“, 2024., kombinirana tehnika / papir, 23 x 30 cm / 5 listova
Vanda Jurković „Jutro s mamom“, 1976. / 2024., fotografija - rekonstrukcija / papir, 27,9 x 42 cm
Zoran Kakša „U lokvici“, 2024., monotipija / papir, 29,7 x 21 cm
Leo Katunarić Kadele „Auto_Hell (Autoportret s hodanjem kroz pakao)“, 2024., video, 1'40''
Ivica Kiš „Odraz u vodi“, 2024., fotografija / papir, 50 x 50 cm
Vedran Klemen „Filmska zvijezda“, 2024., print / platno, 80 x 80 cm
Marija Knežević „Autoportret“, 2024., ulje / platno, 80 x 70 cm
Karla Kocijan „Ogledalo“, 2024., fotografija, 90 x 90 cm
Alojz Konec „Autoportret-u ogledalu“, 2024., penup-Stylus digitalni crtež / Samsung ekran, 16,48 x 7,72 cm
Ivana Kosanović „Mlada“, 2024., video, 1'
Alfred (Freddy) Krupa „Ja i dva pokušaja bijega: u prošlost i u budućnost“, 2022., lavirani tuš / karton, 64 x 47 cm
Kama Kuik „Changeble landscapes - me“, 2023., kombinirana tehnika / karton, 60 x 80 cm x 3 kom.
Emanuela Lekić „Autoportret kao slikar“, 2022., ulje / platno, 80 x 120 cm
Oliver Leo „Synthetic Eden“, 2024., ulje / platno, 80 x 80 cm
Mislav Lešić „Autoportret ispred Moulin Rougea“, 2024., gvaš / papir, 55 x 35 cm
Marija Lopac „Portret ljutnje“, 2022., kombinirana tehnika / papir, 27 x 42 cm
Davor Lucianović „Autoportret“, 2024., kombinirana tehnika / platno, 40 x 30 cm
Ivica Malčić „Samo želim biti sam i slikati“, 2023., akril i novinski papir / iverica, 35,5 x 27,2 cm
Jelena St. Mančić „Ja, kraljica zlatnog doba, Elizabeta I.“, 2024., kombinirana tehnika / papir, 30 x 24 cm
Ljubiša Mančić „U ateljeu auto portret sa modelom“, 2022., ljevana bronca / reljef, 15 x 11 x 0,6 cm
Monika Meglić „Drkanje po mobitelu“, 2024., akvarel / papir, 70 x 50 cm
Monika Meglić „Knjiga ornamenata“, 2023., akvarel / papir, 70 x 50 cm
Dora Mihaljević „„Mala Gospa“ ili Madonnina u olujnom oblaku“, 2024., digitalna grafika / papir, 40 x 60 cm
Nevenka Miklenić „Segmenti raspoloženja“, 2024., fotografija, 30 x 30 cm
Martha Miletić „Autoportret“, 2023., ulje / platno, 57 x 68 cm
Igor Modrić „Autoportret“, 2024., akril i tuš / papir, 50 x 28 cm
Željka Momirov „Sećanja u nestajanju“, 2023., tisak / pleksiglas, fi. 25
Ivana Mrčela „Handglasses“, 2023., akril / platno, 50 x 50 cm
Dijana Nazor Čorda „Preobrazba Kleopatra“, 2024., fotografija / papir, 40 x 80 cm
Ljerka Njerš „Autoportreti“, 2023., print / papir, 80 x 61 cm x 2 kom.
Ivana Ožetski „Cijena novog života je naš stari život“, 2024., kombinirana tehnika / platno, 80 x 80 cm
Lydia Patafta „Dok me Smrt ne rastavi“, 2024., akril / platno, 70 x 70 cm
Eduard Pavlović „Autoportret Tragovi mladosti“, 2024., kemijska olovka / papir, 29,5 x 21 cm
Ivana Pavlović „San“, 2024., fotografija / papir, 15 x 30 cm x 3 kom.
Dražen Pejković „Autoportret DP“, 2021., kombinirana tehnika / kaširani papir, 13 x 13 cm
Anamaria Pekšić „Autoportret s velom“, 2024., ulje / plato, 21 x 29,7 cm
Aleksandar Pešić „Da sam Egon Šile...“, 2022., digitalni crtež / kaširanje na pjeni, 20 x 20 cm / 29,7 x 21 cm / 20 x 20 cm
Luka Petrač „Barokni dječak iz 1984.“, 2024., mozaik, 14 x 9,5 / 30 x 24 cm
Branka Petričević Koprivnjak „Artifical autoportret“, 2024., akril / platno, 50 x 40 cm
Stanka Pinjuh „Uspoređivanje“, 2022., ugljen, grafit, kreda i akril / papir, 79 x 53 cm
Irena Podvorac „U razgovoru sa sobom“, 2022. – 2024., porculan, glazura, zlato III paljenje,
crna kamenina, pronađeni objekt, 26 x 80 x 15 cm
Koraljka Polaček „No Country For Old Cats / Autoportret 2“, 2024., akril / platno, 50 x 50 cm
Zdenka Pozaić „Pod oblakom“, 2022., kolaž / papir, 100 x 70 cm
Bojan Puklavec „Avtoportret, Med polariteto in pradelcem“, 2024., ulje / platno, 50 x 70 cm
Jadranka Ratkajec Krajnović „Alkemija vremena“, 2024., ugljen / papir, 70 x 50 cm
Tin Samaržija „Dekonstrukcija autoportreta“, 2021., kolaž i tuš / papir, 50 x 35 cm
Helena Schultheis Edgeler „Homo ludens“, 2021., ulje / platno, 100 x 120 cm
Dubravko Sertić „INTROSPECTOR366“, 2023.-2024, video, 1'49''
Silvija Sikavica „Sve drugo bila bi laž“, 2024., kombinirana tehnika, 48 x 35 cm
Karina Sladović „Clown“, 2024., grafika / papir, 30 x 25 cm
Ana-Marija Smoljanec „Bez naziva III“, 2022., akvarel / papir, 27 x 35 cm
Jelena Sokić „Tri sestre (nevidljive žene)“, 2023., akril / platno, 50 x 40 cm
Diana Sokolić „Potres(e)na“, 2024., drvo, metal, pleksiglas, 80 x 80 x 7 cm
Sven Sorić „Autoportret u hodniku“, 2024., ugljen i kreda/ papir, 29,7 x 42 cm
Vladimira Spindler „Autoportret 1“, 2024., fotografija, 30 x 25 cm
Vladimira Spindler „Autoportret 3“, 2023., fotografija, 30 x 25 cm
Mila Sretenović „Autoportret“, 2024., ulje / platno, fi 60 cm
Filip Stolnik „6:55“, 2024., ulje / platno, 50,5 x 43,5 cm
Živka Suvić „One,two,tree it s me“, 2024., akril / platno, 15 x 15 cm
Petra Lidia Ševeljević „Stars-bus-portret 2“, 2024., akril / platno, 70 x 50 cm
Tomislav Šilipetar „Vibe around my mind“, 2023., akril / platno, 60 x 50 cm
Josip Škerlj „Zbog jedne žene“, 2024., kombinirana tehnika / papir, 30 x 30 cm
Zdenko M. Šlibar „Autoportret: Ahhh…choper“, 2024., kombinirana tehnika, 35 x 41 x 16
Zdenko M. Šlibar „Autoportret“, 2024., kombinirana tehnika, 75 x 17 x 13
Vesna Špoljar „Intimna priča“, 2024., fotografija, 40 x 30 cm
Gordana Špoljar Andrašić „Lagano se krećem“, 2022., svileni papir, karton, tempera, olovka / papir, 30 x 30 cm
Lucija Šubić „Sistem“, 2023., akvarel / papir, 50 x 35 cm
Mirjana Tomašević Dančević „Žena-ratnica“, 2024., kombinirana tehnika / kapafiks, 80 x 30 cm
Petar Ujević „Kipar i novo kljuse“, 2024., patinirani kremenit, 60x40x20cm
Asja Vasiljev, koautor Aleksej V. Slavik „Tko sam ja?“, 2023., video, 1´30“
Celestina Vičević „Unutrašnje Sunce – zlatna srž“, 2023. / 2024., bakropis, konac, zlatni listići / platno žutica, 100 x 75 cm
Svebor Vidmar „Autoportret s PTSP-om“, 2024., tuš i akvarel / papir, 48 x 36 cm
Fran Marko Vlahinić „Zašto me biješ?“, 2024., terakota, kvečanje, 31 x 24 x 20 cm
Lada Vlainić „Heroina“, 2024., kompjutertska grafika / bedževi, 2,5 cm / 3,7 cm / 5,9 cm
Ivana Vojnić Vratarić „Bez naziva“, 2022., grafit / paus papir, 21 x 29,7 cm x 3 kom.
Sunčana Vran „Poraz, ali samo mali“, 2024., linorez / matrica, 21 x 29,7 cm
Mia Vučić „Ako otpustim svoj duh, gdje bi on otišao?“, 2024., digitalna pokretna grafika, 32''
Nada Zec-Ivanović „Kula od pijeska“, 2024., akril / platno, 40 x 50 cm
Manca Žitnik „Tri sestre (nevidljive žene)“, 2022., akril / platno, 50 x 60 cm
Članice žirija za odabir radova:
Iva Körbler, autorica izložbe, povjesničarka umjetnosti
Nikolina Šimunović, viša kustosica Galerije Prica; POU Samobor
dr.sc. Anita Ruso, povjesničarka umjetnosti
Objavljeno: 19.09.2024.