Medijska pismenost
Kroz projekt je razvijen multimedijski priručnik za nastavnike, autorice Maje Jerčić. Pisan jezikom suvremenih medija služi kao alat u radu s mladima. Projekt financira Agencija za elektroničke medije
Multimedijski priručnik za razvoj medijske pismenosti: Mediji i mi
Nositelj projekta: Pučko otvoreno učilište Samobor
Trajanje projekta: 1. 9. 2019. do 1. 5. 2020.
Cilj projekta je pružiti podršku sustavnome razvoju medijske pismenosti izradom digitalnog multimedijskog nastavnog materijala sa strukturiranim jedinicama (aktivnosti, vježbe, projekti) za izvođenje u nastavi (kao integrirani elementi redovite nastave) i u izvannastavnim oblicima učenja i poučavanja. Opći se cilj želi realizirati na način da se mobilizira interes učenika korištenjem tema, digitalnih formata i medijskih sadržaja koji su dio njihovog mladenačkog svijeta i suvremenog društvenog konteksta; te na način da se sadržaji priručnika iznesu na digitalan i multimedijski način kako bi se o temi medijske pismenosti ''razgovaralo'' alatima i modusima koji su uz tu temu vezani tehnološkom i sadržajnom logikom.
U sklopu projekta provodit će se sljedeće aktivnosti:
- Osmišljavanje, oblikovanje i izrada sadržaja o razvoju medijske pismenosti (istraživački utemeljen tekstualni sadržaj iznesen pitkim stilom; didaktičko-metodički sadržaj - strukturirane vježbe, aktivnosti, projekti; digitalni sadržaj - prezentacije, digitalni radni listići, kvizovi, ankete, animacije, poveznice…);
- Izrada ilustracija (edukativnih ilustracija, ilustracija u funkciji vizualnog obogaćivanja teksta, ilustracija u funkciji radnog materijala);
- Lektura teksta;
- Grafičko dizajniranje sadržaja digitalnog priručnika i priprema e-izdanja;
- Predstavljanje nove edicije u sklopu programa Građanski utorak uz materijal na CD-u
Vrijednost projekta: 20.000 kuna