
Princ Fašnik, Princeza Sraka, Sudec i Fiškal preuzimaju vlast
E-mail za pritužbe građana: prituzbe-javniprijevoz@samobor.hr
Poštovani sugrađani,
svjesni smo problema u javnom prijevozu, osobito kad je riječ o liniji prema Zagrebu. Iako ona nije u nadležnosti Grada Samobora već resornog Ministarstva, smatramo rješavanje nezadovoljstva građana i vlastitom obvezom.
Kad je riječ o lokalnim linijama za koje smo nadležni, upravo je u tijeku postupak kojim će se utvrditi vozni red sukladno realnim potrebama stanovnika. Naime, postoje linije na kojima gotovo i nema putnika (nekad je to 1, nekada 2, a nekada niti jedan putnik), dok je na nekim relacijama potrebno uvesti više linija.
I kod međužupanijskog (Samobor – Zagreb) i kod lokalnih linija nužno je uvesti promjene te radimo na tome i ulažemo maksimalan trud kako bismo povećali kvalitetu javnog prijevoza, također u koordinaciji s projektom integriranog prometa zagrebačkog područja. O mjerama i rješenjima bit ćete informirani čim se razmotre sve mogućnosti i donesu konkretne odluke.
Do tada vas molimo da sve konkretne primjedbe i pritužbe šaljete na e-mail otvoren u tu svrhu koji će direktno biti proslijeđen prijevoznicima te od njih zatraženo očitovanje. E-mail: prituzbe-javniprijevoz@samobor.hr.
U e-mailu bi trebao biti naveden dan, vrijeme i linija na kojoj su uočene nepravilnosti kako bismo mogli zatražiti konkretan odgovor.
Unaprijed hvala.
Objavljeno: 29.10.2018.